Vanzare Angro
Conatacteaza-ne la 0766576787 pentru a obtine o oferta de pret.
SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Organizatorul Campaniei Iarna 2025 este Campania
SECȚIUNEA 2. ARIA DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI
2.1. Campania se va desfășura pe întreg teritoriul României, prin intermediul site-ului Organizatorului, a rețelelelor de social media și a canalelor Google ale Organizatorului, în conformitate cu prevederile Regulamentului.
2.2. Platformele on-line ale Organizatorului pe care se va desfășura Campania sunt cele enumerate mai jos și pot fi accesate prin link-urile indicate:
SECȚIUNEA 3. PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI/CONCURSULUI
Campania va debuta la data de 27.11.2025, ora 14:30 și se va desfășura până la data de 01.01.2026, ora 23:59 în limita stocului disponibil (în continuare „Perioada Campaniei”) și cu posibilitatea de prelungire a acesteia.
SECȚIUNEA 4. REGULAMENTUL CAMPANIEI
4.1. Campania se va desfășura conform prezentului Regulament (în continuare ,,Regulamentul”) pe site-ul Organizatorului, pe rețelele de social media și pe canalele Google ale Organizatorului.
4.2. Regulamentul este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, pe Perioada Campaniei, în format electronic, pe site
Cu privire la acestea, se va face mențiune in prima pagina a site-ului și in linkurile utile cu privire la Regulamentul Campaniilor.
4.3. Regulamentul este obligatoriu pentru toți participanții la Campanie.
4.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica Regulamentul, pe întreg parcursul desfășurării Campaniei, respectiv de a modifica regulile de participare și/sau de a înceta Campania în orice moment al acesteia.
4.5. Orice completare și/sau modificare a Regulamentului se va realiza notarea acestora in regulament
4.6. Organizatorul are obligația de a aduce la cunoștința publicului, în mod oficial, orice modificare a Campaniei, respectiv a Regulamentului, prin modificarea acestuia in scris pe site aceasta fiind considerata comunicare oficială privire la Campanie
4.7. Orice modificare intră în vigoare fie la data modificarii, fie la o dată ulterioară, menționată în cuprinsul sectiunii modificate in regulament.
SECȚIUNEA 5. PROMOVAREA CAMPANIEI
Organizatorul va mediatiza Campania în scopul informării publicului și promovării acesteia, potrivit strategiei sale de marketing, inclusiv prin intermediul unor materiale cu rol informativ și/sau publicitare, utilizând toate platformele on-line cu acces publicului pe care le gestionează.
SECȚIUNEA 6. DREPTUL DE PARTICIPARE
6.1. Campania este adresată tuturor persoanelor fizice sau juridice, rezidente sau nerezidente în România, care plasează o comandă dedintre cele distribuite de Organizator și care indică o adresă de livrare valabilă pe teritoriul României.
6.2. Pentru a participa la Campanie, participanții trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
6.3. La Campanie au dreptul să participe angajații Organizatorului și ai distribuitorilor, ai agențiilor și societăților implicate în organizarea și derularea acestei Campanii, precum și soțul/soția și rudele de gradul I (copii și părinți) celor menționați mai sus.
SECȚIUNEA 7. PRODUSELE CADOU ACORDATE SAU ALTE BENEFICII
7.1. În cadrul Campaniei, Organizatorul, va oferi în mod gratuit cu titlu de cadou, în limita stocului disponibil, în condițiile prevăzute în Regulament, unul sau ambele dintre următoarele beneficii:
1. Cadou: Covoras tip Blanita 60*90 cm - culoare aleatorie
Conditii:
Se ofera doar la o comanda efactuata cu o valoare de cos mai mare de 400 Ron. Cadoul se va adauga AUTOMAT la cos dupa depasirea valorii de 400 Ron
2. Cadou: 2 buc Covoras 50*80 cm - culoare si model aleatoriu
Conditii:
Se ofera doar impreuna cu orice covor de dimensiunea 250*350 cm sau 300*400 cm
Cadoul nu se va adauga automat la cos si nu trebuie adaugat manual.
7.2. Valoarea totală a discountului oferit cu titlu de cadou este specificata anterior
La promotia curenta NU se pot adauga alte discounturi indiferent de natura acestora. Prin alte discounturi ne referim (dar nu ne limitam) la:
- Coduri de discount din promotii anterioare (indiferent de canalul de vanzare prin care au fost procurate)
- Coduri de discount oferite prin e-mailuri automate tip „abandoned cart” sau "email marketing"
- Alte reduceri stipulate in campanii mai vechi de marketing sau postari pe social media, cara nu mai sunt de actualitate sau nu mai sunt prezentate in prezentul regulament
Orice altfel de discount care nu fac referire stricta la promotia curenta sunt declarate nule/ inactive si nu pot fi folosite in concurenta cu prezentul discount.
7.3. Beneficiarii Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani sau in reduceri a produselor oferite drept cadou, si nu pot comanda aceste produse separat.
SECȚIUNEA 8. MECANISMUL CAMPANIEI
8.1. Pentru participarea valabilă la Campanie, este necesar ca oricare participant să aibă dreptul de a participa, respectiv să îndeplinească cumulativ condițiile prevăzute la secțiunea 6 din Regulament.
8.2. Participantul trebuie să plaseze o comandă care sa se incadreze in unul dun punctele de la art 7.1
8.3. Organizatorul va desfășura Campania conform Regulamentului, în limita stocului disponibil.
8.4. Organizatorul nu răspunde pentru netransmiterea informațiilor solicitate expres de către participanți cu privire la Campanie sau de nelivrarea produsului(lor) comandat(e) de către beneficiari, dacă acestea nu au fost posibile datorită furnizării de date de contact incorecte sau incomplete de către participanți sau beneficiari, pe baza cărora nu s-a putut lua legătura cu participantul sau nu s-a putut face livrarea către beneficiar.
SECȚIUNEA 9. INTRAREA ÎN POSESIA CADOULUI
9.1. Beneficiarul Campaniei va beneficia de produsele cadou, care vor fi livrare impreuna cu produsele din comanda. In cazul in care sunteti eligibili pentru cadou, dar dint-o eroare tehnica sau umana nu il primiti in colet, va rugam sa anuntati Comnapnia telefonic.
9.2. Orice eroare și/ sau omisiune cu privire la datele personale furnizate Organizatorului de către beneficiari nu atrage răspunderea Organizatorului. Acuratețea datelor de contact furnizate de către beneficiari sunt în responsabilitatea exclusivă a acestora.
9.3. Organizatorul nu răspunde pentru situațiile în care participanții la Campanie nu pot fi contactați din cauza numelui, adresei sau numărului de telefon incorecte și/sau incomplete, și drept urmare livrarea produselor nu poate fi efectuată.
SECȚIUNEA 10. RECLAMAȚII
10.1. Beneficiarul poate formula reclamație cu privire la campania curenta, numai în ceea ce privește:
10.2. Reclamația se transmite Organizatorului, în termen de 14 zile de la momentul plasarii comenzii, via e-mail la adresa: contact.barakcarpet@gmail.com împreună cu numarul comenzii care să ateste faptul reclamat.
10.3. În termen de 3 zile Organizatorul va contacta beneficiarul pentru a-i comunica modalitatea de remediere a erorii.
10.4. După finalizarea anchetei, în caz de admitere a reclamației, beneficiarului i se va cominica raspunsul
10.5. În caz de respingere a reclamației, Organizatorul va contacta beneficiarul și îi va transmite ancheta efectuată, rezultatul și concluziile acesteia, motivând respingerea reclamației.
SECȚIUNEA 11. LIMITAREA RĂSPUNDERII
11.1. Orice comandă plasată înainte sau după perioada menționată în Regulament, la Secțiunea 3, sau plasată după anunțul Organizatorului de încheiere sau încetare a Campaniei înainte de data stabilită, nu va intra în Campanie.
11.2. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru pierderile, întârzierile sau orice alte probleme în ceea ce privește participarea la Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care dorește să participe. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa întreruperile/disfuncționalitățile neanunțate ale providerului de Internet sau blocarea accesului intern datorită aglomerării rețelelor pe perioadele de trafic intens, care pot periclita participarea la Campanie în perioada de desfășurare a acesteia.
SECȚIUNEA 12. FORȚA MAJORĂ
12.1. Pentru scopul acestui Regulament, Forța Majoră înseamnă orice situație sau eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator și a cărui apariție îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.
12.2. În categoria situațiilor sau evenimentelor de forță majoră sunt incluse, fără a se limita la acestea: războaie, incendii, inundații, greve și blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum și orice dispoziție legală care poate duce la interzicerea sau modificarea Regulamentului.
12.3. Dacă o situație sau un eveniment de forță majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, impiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care obligațiile sale sunt imposibil de executat.
12.4. Organizatorul va aduce la cunoștință publicului cazul de forță și faptul că se prevalează de acesta pentru imposibilitatea îndeplinirii obligațiilor sale conform Regulamentului Campaniei prin realizarea unei informări publice cu privire la acestea pe platformele online ale Organizatorului prevăzute la secțiunea 2 alin. (2) din Regulament, în termen de 5 zile de la apariția cazului de forță majoră.
SECȚIUNEA 13. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
13.1. Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Organizator în cadrul Campaniei, are loc cu respectarea Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE și a legislației naționale în domeniul protecției datelor.
13.2. Având în vedere condițiile de desfășurare ale Campaniei și mecanismul acesteia, Organizatorul nu prelucrează alte date cu caracter personal ale participantului la Campaniei decât cele necesare plasării unei comenzi în mod obișnuit (în afara Campaniei) pe site-ul acestuia. În acest sens, rămân aplicabile prevederile din Politica de confidențialitate și Politica de Cookies a Barak Carpet SRL
SECȚIUNEA 14. LITIGII ȘI FRAUDE
14.1. În cazul unui litigiu apărut între Organizator și participanții la Campanie, acesta va fi soluționat pe cale amiabilă. Dacă nu este posibil, părțile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre soluționare instanței competente române.
14.2. Organizatorul își rezervă dreptul de a elimina participările care se dovedesc a fi frauduloase și nu respectă condițiile de desfășurare ale Campaniei.
14.3. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a acestei/ui Campanii, a sistemului, abuz sau orice alte fapte care ar putea afecta imaginea Campaniei și a Organizatorului.
14.4. În cazul în care sunt identificate persoane care au influențat sau care au facilitat acordarea de alte beneficii altele decat cele prevazute la art 7.1 din prezentul regulament, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanță a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
*****
Editare: 27.11.2025
Continut editare: Intreg continutul regulamentului
CONTACT
Pentru orice detalii sau întrebari despre BARAK CARPET SRL, produse sau comenzi vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: contact.barakcarpet@gmail.com sau la numărul de telefon: 0761.896.761, de Luni până Vineri, în intervalul orar: 09:00-16:00.
Conatacteaza-ne la 0766576787 pentru a obtine o oferta de pret.