Vanzare Angro
Conatacteaza-ne la 0766576787 pentru a obtine o oferta de pret.
De asemenea, în cont puteti vedea comenzile plasate și detaliile despre alte activități desfășurate pe site-ul www.barak-carpet.ro, cum ar fi posibilitatea de abonare/dezabonare la Newsletter.
6.1. Obiectul contractului reprezintă vânzarea produselor comandate pe web-site de către Client/Cumpărător/Vizitator.
6.2. Transferul dreptului de proprietate asupra produsului/produselor comandate are loc în momentul în care comanda ajunge la Client/Cumpărător/Vizitator, la locul indicat de acesta în Comandă, când se achită de obligația de plată și semnează de primire pe documentul furnizat de firma de curierat.
6.3. Vânzătorul va include în coletul expediat către Client/Cumpărător/Vizitator, documentele necesare care să ateste achiziționarea produselor de către Client/Cumpărător/Vizitator.
7.1. Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului.
7.2. Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
7.3. Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea acestuia.
7.4. Pentru detalii sau întrebări despre comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: contact.barakcarpet@gmail.com sau la numărul de telefon: 0761.896.761
7.5. Anularea comenzii: În următoarele cazuri, Vânzătorul poate anula în mod unilateral o Comandă, fără obligația ca vreo parte să pretindă ulterior daune – interese celeilalte părți:
Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul poate anula o Comandă, în urmatoarele cazuri:
7.6. Dacă un produs nu este disponibil în stoc, Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul va fi informat telefonic de către reprezentantul Vânzătorului. În acest caz, Clientului/Cumpărătorului/Vizitatorului i se va comunica noul termen de livrare, acesta putând decide să aștepte până la livrarea tuturor produselor comandate sau să anuleze comanda.
7.7. Modalitatea de realizare a comenzii: Puteți căuta în web-site produsele dorite utilizând butoanele/secțiunile ”Magazin” sau ”Colecții” și navigând prin categoriile și subcategoriile care apar pe Site.
7.8. Finalizarea comenzii: Pentru a înregistra comanda, va trebui să introduceți datele dumneavoastră. Astfel, aveți posibilitatea de a vă loga în cont, de a crea un cont sau de a comanda ca Vizitator. În funcție de aceasta:
Dacă a-ți ales varianta logării:
Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul “Comanda a fost finalizată cu succes! / Îți mulțumim. Am primit comanda ta.”
Dacă alegi varianta ”Conectează-te cu Facebook” se introduce adresa de e-mail sau nr. de telefon și parola și apeși butonul ”Conectează-te”. Ulterior, se face legătura cu produsele/colecțiile
Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul “Comanda a fost finalizată cu succes! / Îți mulțumim. Am primit comanda ta.”
Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul “Comanda a fost finalizată cu succes! / Îți mulțumim. Am primit comanda ta.”
Dacă a-ți ales crearea unui Cont:
Ulterior, puteți introduce datele în ceea ce privește produsele comandate, detaliile de livrare, metoda de livrare, metoda de plată, setări pentru notificări (notificări prin e-mail despre: facturile emise, Blog – abonare/dezabonare, postări, comentarii, mesaje);
Dacă a-ți ales varianta de comandă ca vizitator:
7.9. Confirmarea comenzii: După trimiterea comenzii către noi, veți primi un e-mail de confirmare că am primit comanda dumneavoastră. Veți fi contactat de către un reprezentant al societății pentru confimarea comenzii în maxim 24 ore (în zilele lucrătoare).
8.1. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile produselor fără o notificare în prelabil. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel din momentul confirmării comenzii.
8.2. De asemenea, compania noastră poate afișa pe SITE produse ce beneficiază de prețuri promoționale într-o anumită perioadă de timp. Detaliile despre aceste campanii promoționale vor fi făcute publice prin afișarea pe site-ul nostru.
8.3. Prețurile afișate pe SITE, care sunt tăiate de o linie, reprezintă prețul vechi al unui produs care se află într-o campanie promoțională și beneficiază în prezent de un preț promoțional mai mic.
8.4. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON.
8.5. Facturile fiscale se pot emite pe persoană fizică sau juridică.
8.6. Plata produselor comandate se poate face: prin ramburs sau on-line (cu card bancar). Astfel a se avea în vedere următoarele:
9.1. Toate produsele comercializate pe www.barak-carpet.ro îndeplinesc condițiile de garanție conform normelor, legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor, aceștia fiind responsabili pentru eventuale neconformități, etc.
9.2. Garanția produselor se poate acorda în urmatoarele cazuri:
9.3. Pentru a beneficia de garanție, Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul va trebui să ne trimită la data primirii produsului o sesizare în scris la contact.barakcarpet@gmail.com. Un reprezentant al BARAK CARPET SRL va răspunde acestei sesizări în termen de maxim 3 zile lucrătoare și va comunica Clientului/Cumpărătorului/Vizitatorului termenul și modalitatea de soluționare a sesizării.
9.4. Dacă Vânzătorul nu poate livra o comandă din cauză că un produs nu este disponibil, va informa Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul despre această indisponibilitate, urmând să stabilească cu acesta modalitatea de rezolvare a situației pentru onorarea comenzii. În situația în care produsul a fost deja plătit de către Client/Cumpărător/Vizitator, sumele vărsate ca plată vor fi rambursate
de către Vânzător conform legii, în termen de maxim 30 zile, cu excepția în care părțile convin altfel.
9.5. În cazul în care un produs livrat de către Vânzător nu corespunde cu imaginea sau descrierea produsului de pe SITE, Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul are dreptul să ceară înlocuirea acestuia, o reducere substanțială de preț sau să returneze produsul primit și să primească înapoi contravaloarea lui fără a suporta alte cheltuieli suplimentare.
9.6. Pentru orice reclamație privind neconformități ale produselor achiziționate, vă rugăm să ne contactați în termen de maxim 14 zile de la recepția produsului, la adresa de e-mail contact.barakcarpet@gmail.com.
10.1. Toți Clienții/Cumpărătorii/Vizitatorii care accesează site-ul își pot spune opinia față de produsele comercializate pe websiteul nostru.
10.2. Informațiile/comentariile transmise de aceștia, pozitive sau negative, se vor referi strict la caracteristicile produselor și vor fi publicate pe web-site după o aprobare în prealabil de care reprezentanții companiei noastre.
Astfel, fiecare Client/Cumpărător/Vizitator ce dorește să își spună opinia despre anumite produse, va trebui să respecte următoarele:
- să facă referiri doar în limba română despre caracteristicile produsului, evitând informații despre preț sau anumite oferte promoționale, sau informații despre desfășurarea Comenzii plasate pe SITE;
- să utilizeze un limbaj corespunzător, care să nu ofenseze și să nu folosească termeni care pot jigni sau afecta alți Clienți/Cumpărători/Vizitatori;
- să nu publice pe site comentarii cu conținut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care încalcă drepturile de proprietate intelectuală sau conțin viruși, texte care reprezintă anumite forme de publicitate în masă sau orice altă formă de spam;
- să nu înscrie informații sau detalii despre alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială, sau să menționeze prețuri comparative la produsele de pe site.
10.3. Prin înscrierea unor informații/comentarii pe SITE, Clienții/Cumpărătorii/Vizitatorii acordă Vânzătorului dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, precum și dreptul de a distribui mai departe aceste date în interesul explicit sau implicit de marketing al companiei noastre.
10.4. Pe lângă opinia despre un produs, Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul va putea face o evaluare, adăugând și un Rating relevant pentru acel produs. Aceste Rating-uri individuale vor influența Ratingul general al produsului exprimat prin cele 5 stelute care apar în partea de jos după descrierea produsului. Astfel un Rating mare va duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.
11.1. BARAK CARPET SRL este operator de date cu caracter personal și va păstra confidențialitatea datelor pe care le furnizați: nume, prenume, adresă de e-mail, număr de telefon, adresă de livrare, nume firmă, după caz. Totodată, Vânzătorul va asigura securitatea datelor oferite și va lua măsuri
tehnice și organizatorice pentru o gestionare eficientă a acestora, strict în scopurile declarate în prezentul contract.
11.2. Datele sunt prelucrate în următoarele scopuri:
- Înregistrarea și confirmarea comenzii;
- Emiterea facturii și verificarea efectuării plății;
- Cazurile de livrare către curier (în vederea expedierii comenzii), vor fi transmise datele necesare către firma de curierat;
11.3. Pentru a cunoaște mai mult detaliile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, dar și drepturile pe care le aveți, vă rugăm să consultați Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal
12.1. Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul/Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru respectarea prevederilor prezente, pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesarii Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
12.2. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
12.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clientului/Cumpărătorului/Vizitatorului de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
12.4. Clienții/Cumpărătorii/Vizitatorii își asumă întreaga responsabilitate în cazul divulgării datelor personale către terți, compania noastră nu poate fi facută responsabilă, în situația în care un Client/Cumpărător/Vizitator este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este reprezentant al Vânzătorului sau că reprezintă interesele acestuia.
12.5. Vor fi considerate tentativa de fraudă sau fraudă urmatoarele acțiuni asupra website-ului, conținutului acestuia sau asupra BARAK CARPET SRL:
13.1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Clienți/Cumpărători/Vizitatori se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești prevăzute de legislația civilă.
14.1. Pentru orice detalii sau întrebari despre BARAK CARPET SRL, produse sau comenzi vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: contact.barakcarpet@gmail.com sau la numărul de telefon: 0761.896.761, de Luni până Vineri, în intervalul orar: 09:00-16:00.
Conatacteaza-ne la 0766576787 pentru a obtine o oferta de pret.